Digital Bath (revenire)


Acid Bath

Revin din nou pe blog si nu o sa ma scuz ca am fost prinsa intr-o mie de treburi, dar pur si simplu nu am mai simtit nevoia sa postez aici; desi mi-am promis ca ma voi tine de el si ca voi avea grija de el si ca il voi iubi si bla bla bla.

De fapt, unul din motivele pentru care am revenit pe blog e pentru ca atunci cand mi se cere site-ul foto sa nu mai fiu nevoita sa dau ankyshpanky-ul de pe deviantART. Probabil ca e lesne de inteles de ce. Asta s-a intamplat la expozitia la care am participat (“10×10. Expunem Emotii” – sa o laud un pic si pe aici, ca merita; poate o sa pomenesc de ea mai incolo, desi a fost inchisa): toti expozantii aveau nume de site-uri serioase in pliantele de promovare si hop! si ankyshpanky.deviantart.com pe acolo. Ih.

Asa ca sparg lunga absenta cu fotografia de mai sus, pe care am facut-o recent: insetata dupa ceva cadre bune, dupa mai bine de doua luni de tinut aparatul in dulap, am esuat dramatic, dar macar am un cadru multumitor. Si in ciuda faptului ca am pierdut o ora jumatate incercand sa storc o idee sau macar o poza reprezentativa (nereusind in cele din urma), am mai stat inca pe atat la o vorba si la o cafea cu Misa, in casa buncii. Si ma bucur.

Si acum ma regasesc in jegosul si obositorul Bucuresti, dupa cinci zile aproape perfecte in micul si lipsitul de posibilitati Piatra Neamt. Ma intristez de fiecare data cand revin de acolo: locurile se schimba, oamenii cresc, pleaca, drumurile pe care le-am batut de mii de ori nu ma mai cunosc, toata lumea construita acolo se prabuseste incet, incet. Si de-abia acum ma trezesc si realizez cat de mult iubesc padurile, aerul, barajul, oamenii, noptile, drumurile atat de incarcate de amintiri, berile, cantarile, gratarele de acolo.

Si o melodie (pe care tot intr-o seara faina de iarna din Piatra am auzit-o, si care de atunci nu imi da pace) in tonul fotografiei. Sau invers 🙂

~ by ancamitroi on April.19.2012.

Leave a Reply

 
