All time favorite


In general nu postez fotografiile altora pe nicaieri. Dar aseara, inainte sa adorm, mi-a trecut prin minte ca ar fi o treaba daca as face publica una din imaginile mele preferate. Desi am descoperit-o acum ceva ani buni si intre timp probabil ca am mai vazut sute de poze care m-au lasat cu ochii mari, fotografia de mai jos si-a lasat amprenta adanc in memorie si pe retina. Desi nu sunt o mare fana a nudurilor cu tenta erotica (probabil pentru ca notiunea asta e reprezentata pe la noi prin ograda de catre marii artisti fotografi acreditati cu diploma si studio prin kitschuri odioase, in 9 cazuri din 10) lucrarile lui Ruslan Lobanov m-au atras de cand le-am descoperit.

~ by ancamitroi on May.31.2012.

One Response to “All time favorite”

  1. umila mea parere este ca fotografia aceasta nu are nimic erotic in ea. este mai degraba ludica. erotica, nu.

Leave a Reply

 
