MELANCHOLIA – personal exhibition


A trecut aproape un an de la prima mea expozitie personala (TENEBRE) si odata cu finalizarea seriei Low, m-am gandit ca e momentul potrivit pentru o reintalnire.

IMGP5962 - Copy

Am inceput seria de fata acum doi ani, cu buna mea prietena – Alexandra Carausu – in rolul de model. Nu am avut nicio intentie sa o transform intr-un proiect propriu zis, dar in doua vacante de Craciun, in care ne-am reintalnit pe plaiurile natale (intre noi fiind cateva mii de kilometri distanta), am reusit sa strang destul material pe care l-am slefuit intr-un lant de fotografii foarte dragi mie.
Si pe 19 martie o sa le urc pe peretii aceleiasi frumoase cafenele – Dianei 4.

IMGP0322

Daca anul trecut am avut bucuria sa impart evenimentul cu cea mai draga prietena a mea, Eva Precub, care si-a lansat cel de-al treilea volum de poezii, anul asta o sa ne cante si incante talentatul meu prieten, Iulian Matei, cu o improvizatie la pian, in acelasi ton melancolic cu fotografiile.

Va astept cu drag!

.19 martie.19:30.dianei 4.

~ by ancamitroi on March.5.2015.

3 Responses to “MELANCHOLIA – personal exhibition”

  1. Beautiful photos.

  2. […] Cateva cuvinte despre eveniment veti gasi pe blog la Anca. […]

  3. Hello Anca, congratulations on your exhibition.
    You’re up on ‘strata of the self’ again:
    https://strataoftheself.wordpress.com/2015/04/10/anca-mitroi/

Leave a Reply

 
